شهردار ورامین با فرمانده انتظامی شهر دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور (شهرداریها نیوز) و به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین، علیرضا مومنی شهردار ورامین، محمد وصال‌پور رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ورامین و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین، […]

به گزارش خبرگزاری شهرداری های کشور (شهرداریها نیوز) و به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین، علیرضا مومنی شهردار ورامین، محمد وصال‌پور رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ورامین و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین، با سرهنگ علی بخشی فرمانده جدید انتظامی شهرستان ورامین دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار بر ضرورت ارتقای ساختار، ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های نیروی انتظامی شهرستان ورامین تأکید شد و حاضران بر توسعه همکاری‌های متقابل میان مدیریت شهری و مجموعه انتظامی برای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی با تقدیر از رویکرد فرمانده جدید انتظامی ورامین اظهار داشت: نگاه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان به افزایش خدمت‌رسانی و گسترش ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های امنیتی و انتظامی، اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر است.

وی افزود: مجموعه شهرداری ورامین در سال‌های گذشته همکاری مؤثر و سازنده‌ای با نیروی انتظامی شهرستان داشته و تداوم این تعامل و همکاری در راستای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم ضروری است.

سرهنگ علی بخشی نیز با قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری ورامین و همکاری‌های صورت‌گرفته در توسعه زیرساخت‌های انتظامی شهرستان گفت: احداث و تکمیل کلانتری‌های جدید در ورامین در دستور کار قرار دارد و ارتقای ساختار نیروی انتظامی شهرستان با جدیت دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی ورامین همچنین از همکاری شهرداری در تأمین و اختصاص زمین مورد نیاز برای ایجاد کلانتری‌های جدید تقدیر کرد.

علیرضا مومنی شهردار ورامین نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت امنیت و آرامش شهروندان، از آمادگی کامل شهرداری و شورای اسلامی شهر برای همکاری و تعامل با نیروی انتظامی شهرستان در راستای توسعه زیرساخت‌های انتظامی و ارتقای امنیت شهری خبر داد.

در پایان، محمد وصال‌پور رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ورامین، از طرف رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات ارزشمند نیروهای خدوم انتظامی در تأمین و برقراری امنیت شهرستان ورامین تقدیر و تشکر کرد.

🔹 وی اظهار داشت: مجموعه شورای اسلامی شهر ورامین در راستای افزایش امنیت و ارتقای آرامش شهروندان، همکاری و تعامل مستمر با فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، به‌ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین را در دستور کار داشته و همچنان حمایت‌های لازم را برای توسعه زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های انتظامی شهرستان دنبال خواهد کرد.